HTML

erdekvedelem

Célunk a bankok ügyfeleinek érdekvédelme, a pénzügyi szolgáltatásokkal kapcsolatos fogyasztóvédelmi kérdések felvetése, valamint a közvélemény tájékoztatása.

Friss topikok

A Nép hangja 5.

2009.04.01. 08:41 karosultak

1.

Ez lett a nagy demokrácia vége.Húsz év után a bankok PSZÁF segitséggel fosztogatják a gyanutlan ügyfeleket.Ezt sehol Európában nem tehetnék meg, csak itt nálunk. Jogállamiság nulla. Forrás.

2.

A bankok betétként gyűjtötték a hazai emberektől a pénzt, majd hirtelen a Farkas Úr vezette PSZÁF segítségével " befektetőkké" minősitették át a jó népet. Igy kell "befektetőket" gyűjteni? Forrás.

3.

Sajnos közben átlagban kb.20% buktak ezek az alapok. a befagyasztással ill. jelentősen halasztott kifizetéssel megint a kisbefektetőkre/betétesekre hárították át a bankok a veszteséget egyoldaluan megszegve a vállalt kondiciókat mellyel ez a papir minden csak nem nyilt végű ahogy eredetileg volt. Forrás.

4.

A poén az, hogy az ingatlanalapok esetében szó sem volt arról, hogy zártvégűvé alakulhatnak!!! Ilyet senki nem írt alá. Csak csendben jegyezem meg, hogy jogszabályi lehetőség sem kínálkozott rá. Aki a teljes, hatályos magyar joganyagot ismerte, az sem számolhatott volna négyéves "befagyasztással".

... négy évre senki lett a nevem. Utána pedig lehet, hogy csak egy kerékpárra vagy egy temetésre lesz elég az az összeg, amit éveken át kuporgatva hordtam az ingatlanalapokba annak reményében, hogy majd veszek egy szép lakást vagy autót magamnak. Már a célegyenesben voltam, mire kicsináltak. Most pedig égek, mint a rongy, hogy a leelőlegezett autó a telepen maradt, mert nincs pénzem, nem tudtam fizetni, anyagilag senki lettem. Nem baj, majd megyek vonattal dolgozni.

Ha itt vannak valami károsultak, akiket szintén az alapok csaptak be, azok megértik, mit jelent az, hogy az ősszel még volt pénzem, most pedig már semmi sincs. Gondolom, nem sokan olvassák végig, amit írtam, de a vergődésnél, tehetetlenségnél még a felesleges írás is jobb.

5.

Ma is azt mondta a PSZF elnöke, hogy tulajdonképpen nincs is semmi baj, semmi különös nem történt az alapok befektetőivel. Szerintem szégyelljék magukat, akik szerint ez rendjén való egy ún. jogállamban, hogy egy nyíltvégűnek hirdetett alapot egyszercsak T + 10, majd T + 90 napra felfüggesztenek, közben pedig rettenetesen leértékelnek, a befektetőknek meg azt mondjuk, semmi különös nem történt.
Perelnünk kell, nincs más út.

6.

Ha akkor ezt korrekten tudomásunkra hozzák, amikor betettük a pénzünket , és nem most és így, hogy mi nem betétesek hanem befektetők vagyunk, minden másképp alakult volna. Csak persze nekik nem volt érdekük, hogy mi világosan lássunk. Akkor miért nem voltak okosak a bankok is vagy inkább korrektebbek. Hisz mi nem szakavatott emberek vagyunk e témában. Most tudnak szájbarágó módon kioktatni bennünket ? Akkor ki volt a rosszhiszemű inkább?

7.

Azingatlanalapok vásárlásakor a bank aláíratta, hogy átvettem a működési szabályzatot, de nem adta át. (Biztos, mert minden papírom kezdetektől megvan.) Én meg gyanútlan és figyelmetlen voltam, nem kértem. De a gyakorlat is azt mutatta, hogy bármikor 1-2 napon belül megkaptam a pénzemet. A PSZÁF biztos, hogy nem minket véd! És akkor finom vagyok.

 

Szólj hozzá!

Címkék: fórum vélemény beszámoló kösz ingatlanalapok nép hangja

A bejegyzés trackback címe:

https://ingatlanalapok-100naprabefagyasztva.blog.hu/api/trackback/id/tr681039181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása