HTML

erdekvedelem

Célunk a bankok ügyfeleinek érdekvédelme, a pénzügyi szolgáltatásokkal kapcsolatos fogyasztóvédelmi kérdések felvetése, valamint a közvélemény tájékoztatása.

Friss topikok

A Nép hangja 3.

2009.03.20. 17:19 karosultak

1.

A szuperinfóban olvastam hirdetésüket, én is a banki károsultak közé tartozom, 2005-ben beraktam megtakarított pénzemet az OTP-be, ingatlanalapba, de úgy, hogy bármikor hozzáférhető legyen. 2008 decemberében szerettem volna karácsonyra kivenni belőle, de közölték, hogy zárolták, egyáltalán nem férhetek hozzá 90 napig. Márciusban ismét bementem az OTP-be, hogy vegyek ki belőle, gondoltam már a 90 nap letelt. Akkor sem engedték, mondván nem töltöttem ki egy nyilatkozatot. Most aláírattak velem egy nyilatkozatot és majd csak júniusban nyúlhatok hozzá, de ez idő alatt csak csökken a tőkém és még kamat sem jön hozzá.
Ez mélyen felháborít, mivel 74 éves nyugdíjas vagyok, egyedül élek, sokat betegeskedem és a megtakarított pénzem fektettem bele.

2.

2001 óta voltam tagja a (IE) CIB bankon keresztül vezetett Europa Ingatlan befektetési alapnak. Az alapban 2008 novemberben (1,64 árfolyamon)  8 millió 67 ezer forintom volt, melyet a PSZÁF 90 munkanapra zárolt..Most március vége felé az árfolyam 1.02, ami azt jelenti, hogy jelenleg 4 millió forintom úszik el,Nem tudom, hogyha az Alap zárolva volt-se vétel, se eladás-az árfolyam miért esett meredeken. Valószínű, hogy ne érje meg  kivenni a pénzünket. 57 éves vagyok, 17 éeve cukor beteg és a betét a nyugdíjas éveimnekn lett volna biztosítéka.Segítséget kérek, hogy mit tehetek, hova fordulhatok, hogy a pénzemhez hozzájussak.

3.

2008. nov. 25-én lehetett bejelenteni a visszaváltási szándékot.120 nap múlva megkapom, de ha kell egy része azonnal , akkor lehet fölvenni lombard hitelt 15.9% kamatra. A saját, zárolt pénzemből kaptam a kölcsönt, amire még kamatot is kell fizetni, és aminek az akkori hozadéka nem haladta meg a nettó 6%.-ot. Ez a fullbecstelen!!
Esetemben : kétmilliót vásárolok vissza, melyet április 6-án fizetnek, de mivel tavaly novemberben azonnal kellett 500000.- ezért lombard hitelt vettem föl az említett kamatra. A kamat havi részét azóta pofátlanul már hozzá is karcolták a folyószámlához.

4.

 Ébredjetek emberek!
A bankos ügyeitek intézése előtt körültekintően tájékozódjatok és csak utána kezdjetek hozzá, nem kell mindent, elhinni amit az ügyintéző mond.
Tapsztalatból mondom. Több bankfiókot felhívtam az ügyemet illetően, természetesen nem csalódtam. Ahány kedves ügyintéző, annyi féle válasz, és amikor szembesítettem őket a saját üzlet szabályzatukkal, hírdetményeikkel, akkor vagy nagy volt a meglepődés vagy azt mondták hogy igen, ezt így is lehet. De hát egy kicsit próbálkoztak hátha beveszem, most nem így történt.
Ezt követően szélsebesen intézték a dolgot, csak tünjek már el innen és ne rontsam a többi ügyfél előtt azt a jól felépített "IMÁZST".
Bár eddig is így tettem volna talán akkor nem lennék itt köztetek.

5.

Sajnos csak most találtam meg a honlapot. Eddig irtam a PSZÁF-nek, a bank, a miniszterelnöki hivatalnak, az Alkotmány Bíróságnak. Ez utobbi hatáskör hiányában elutasított. A PFÁSZ tájékoztatása szerint Ők csak a 10 napos moratoriumot rendelték el, a többi a bef. alapok saját döntése. /L. pl. az Erste Bankot./ Véleményem szerint a 10 napos felfüggesztés mégcsak megmagyarázható valahogy, bár itt is vannnak fentartásaim, azonban a 90 banki napi fizetési eltolás egyoldalú szerződés-módosítás és igy törvénytelen. Az Alkotmányba rögzített jog a magántuljdon szentségének súlyos sérelme, mely lehetetlen helyzetbe hozott olyan embereket akik folyamatosan az Alapok hozamából kell, hogy kiegészítsék jövedelmüket, nyugdíjukat vagy törlesztő részleteiket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ingatlanalapok-100naprabefagyasztva.blog.hu/api/trackback/id/tr281014684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása