HTML

erdekvedelem

Célunk a bankok ügyfeleinek érdekvédelme, a pénzügyi szolgáltatásokkal kapcsolatos fogyasztóvédelmi kérdések felvetése, valamint a közvélemény tájékoztatása.

Friss topikok

A Nép hangja 7.

2009.04.15. 22:50 karosultak

1.

Érdekes dolgokat tud meg az ember! Bár nem vagyok érdekelt ebben az ügyben, jó tudni, hogy a bankok, a kormány, a hivatalos szervek által szerződésben vállalt kötelezettségek nem kőbe vésette, akkor változtathatnak a másik fél kárára, amikor érdekeik úgy kívánják. Mindenhol így van ez a világban? Semmi személyes felelősségvállalás, legalább egy bocsánatkérés? Forrás.

2.

Vajon felmerült-e valakiben az a tény, hogy a befektetés során, (legalábbis nálam ) az ügyintéző állami garanciát emlegetett. A befektetés során, csak azért döntöttem e mellett az ingatlan alap mellett, mert "BÁRMIKOR" visszaváltható. Innen fogva véleményem szerint megáll a BTK- ban leírt CSALÁS bűntette törvényi tényállása, mégpedig a minősitett esete, a különösen nagy vagyoni hátrányt okozva, bűnszövetségben, elkövetve. Ebben az országban az alkotmányos törvénysértés nem mindennapi! Javaslom a Köztársasági Elnöknek, mint a törvényesség legfőbb őrének írjunk egy levelet, melyben kérjük ki az ő és az Alkotmánybíróság véleményét.
Ha már alaphelyzetbe egy tetves bank nem fogadja el a felügyeleti szervének az állásfoglaklását sem. Az esetemben a fogyasztóvédelem állásfoglalását nem fogadta el magáranézve kötelező jelleggel.
Magyarország én így nagyon nem szeretlek! Viszont EL LEHET MENNI!

3.

Ne haragudj, hogy terhellek magánügyemmel, de röviden szeretném tudatni hogy én hogy jártam, gondolom hasonlóképpen mint néhány 100- vagy ezer sorstársam.
Özvegy vagyok, férjem egyik napról a másikra – agyvérzésben- halt meg, itt maradtam 4 éve az akkor 13,5 éves fiunkkal /későn szültem már betöltöttem a 40-et, első házasság nekem./
Mindig is spórolós voltam már hosszura nyult lánykoromból hoztam egy kis lakást, tőkét.
És ami a lényeg, a keservesen összegyüjtött kis pénzünket, még a haláleset előtt betettem ingatlanalapba, szerencsém volt hogy legalább a lakáson már nincs kölcsön. A temetést követően még volt munkahelyem egy iskolabüfében, de az is megszünt, igy éppen elértem a z előrehozott csökkentett összegü nyugdijat 57- év 37 év m. viszony , és tavaly ősszel nyugdijas lettem /alig valami sajnos a sok minimálbér miatt, alig 50 ezer. /
Ezen kívül semmi jövedelemforrásom nincs, csak ez az ingatlanos megtakaritás lett volna.
Nevelem ill. tanittatom a kamaszt, nem követelőző és nem is kibirhatatlan, de azért nagyon nehéz mert sajnálom, hogy nem adhatok meg Neki sok mindent.
Ősszel robbant a bomba, mentem havonta kiegészitésképpen néhány forintért, hogy fütést télen, meg a karácsony stb. innentől tudvalévő,- nem adták ki a pénzem, csak 20 %. Kamatra, .lombard hitel – amit nem vettem igénybe, a sógornőm az áldott Ő adott kölcsönt ezekre. Most a mai napon a 4 hónappal ezelőtt megigényelt összeget az 500 ezer forintot vettem ki, akkor mikor igényeltem még a jegyek annyit értek, ma 450 ezret kaptam kézhez.
Ebből tartozást kifizetem, már mehetnék a következő adagért, ami megint 90. nap.
Remek, bár nem erre számitottam. Nekem ez a tartalékom, arra hogy éljünk , elég nagy a lakás, amit most nem birok eladni csak jóval áron alul, már a harmadik tél volt, hogy nekem melegem csak akkor volt ha elmentem olyan helyre ahol rendesen fütöttek és nem fázott kezem lábam.
Ezt nem panaszképpen irom, de a felháborodás és a fájdalom nem tudom lehet e még nagyobb, ahogy a Halasi OTP.-nél a kaján mosolyt láttam a „kisasszony „ képén, hogy hogy jártam. Pedig nem is bántottam soha.Hááát ilyennel meg, hogy jogfenntartó nyilatkozat elő sem mertem volna rukkolni, ott egyenesen a képembe röhögtek volna.
Marcsi, bocs. a hosszura nyult irásért, ebből azt szeretném kihozni,
-nagyon örülök, hogy rátaláltam erre az oldalra,
- nagyon szeretnék segiteni, csak nem tudom hogyan, miben,
-nekem mostanában nagyon sok még pár ezer forint plusz kiadás is, de ha ez a feltétele, hogy tag legyek, vagy aktiv legyek, akkor kiszoritom.
Amiről irtál a perköltség, sajnos azt nem tudom hogy lesz-lenne, mert több tizezer forintom már nincs aminek ne lenne szoros helye akkor lehet, hogy én amit veszitettem az már örök, de legalább nagyon drukkolok mindenkinek, hogy sikerüljön.
Minden nap időm ha engedi – folyton böngészek az oldalakon, még kicsit „bénázok”- és hallgatom a rádiót –radioq.hu - .
Pár nappal ezelőtt – megint 90 nap azaz aug. elejére – jegyeztettem az összes maradék alapba rakott forintot, mert mostmár történjen akármi az otp-től szabadulni akarok.Lehet hogy az még nagyobb veszteség lesz, -??—de már mindegy. Az még odébb lesz. Hátha nem …
Hát ennyi –sajnos nem lehetett röviden, de remélem igy ismeretlenül is megbocsájtasz, hogy untattalak, de nem keseredhetek el még jobban, mert itt van a fiam akinek szüksége van rám és nem hagyhatom el magam, ki akarok tartani, és drukkolni hogy sikerüljön és kiderüljön az igazság.


Japántapasz reklám from Jozsef Telkes on Vimeo.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ingatlanalapok-100naprabefagyasztva.blog.hu/api/trackback/id/tr171067671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása