7 tanulság és tipp a jövőre
1. Nyilvánvaló, mégis gyakran elfelejtett alapszabály: bármit javasol is a pénzügyi szolgáltató, a termék kockázatát egyedül az ügyfél futja.
2. Az ügyfél soha sem lehet biztos abban, hogy a neki ajánlott termék valóban az ő érdekét szolgálja.
3. Soha nem szabad olyan termékbe fektetni, amelynek a működését nem értjük 100 százalékosan – különösen igaz ez a kockázatokra.
4. Ha értjük is, kerüljük az olyan konstrukciót, amelynél a bank szabadon változtatgathat a kondíciókon, fedezeti követelményeken.
5. Egy bonyolultabb terméknél nagy hangsúlyt fektessünk a legrosszabb kimenetel feltérképezésére: modellezzük magunk, mit produkál a befektetés extrém piaci helyzetben.
6. Minden számsort, jövőbeli hatást kérjünk leírva.
7. Ha valami nem világos, kekeckedjünk, érdeklődjünk órákig. Ha látszik a bizonytalanság a szolgáltatón, hagyjuk a csudába az egészet.
Ha valami nem világos, kekeckedjünk, érdeklődjünk órákig
2009.05.07. 06:01 karosultak
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://ingatlanalapok-100naprabefagyasztva.blog.hu/api/trackback/id/tr801107439
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.